21 Dec 2010

Der knokles

med at få julegaverne færdige. Jeg ved godt det er i sidste øjeblik; men lidt pres giver høj effektivitet, og jeg tror mine planer holder. Der er stadig i morgen og onsdag at gøre godt med. Jeg er fortrøstningsfuld.

I aften har jeg lavet disse to gaver (og jeg røber selvfølgelig ikke hvem der skal modtage dem). Kosmetikpunge i lækker lilla, med et par frække detaljer i form af æble for og lidt bånd hist og her.

Bøger til personlige skriblerier, smukt indbundne i dekoreret stof. Håber modtagerne bliver glade. Det ville jeg blive (hvis jeg skal være helt ærlig).




Sengen kalder. Batterierne skal lades op til i morgen.

2 comments:

  1. Det skal man da være ;)
    jeg ville også blive glad ;)
    Fine julegaver du tryller frem.

    Yt.

    ReplyDelete
  2. Tak Yt, jeg håber virkelig de falder i smag.

    ReplyDelete